یوسف خوش شانس ترین پسر دنیا
یوسف خوش شانس ترین پسر دنیا

خودم خونگرمم، ولی وبلاگمون سرد سرد. لطفا با دلی گرم وارد شوید


نقاشی عزیزترین داداشام و آجی هام......پست ثابت وبلاگ

راسی 7 ستاره آسمونم اگه نقاشی یا دست نوشته ای دارید حتما برام بفرستید تا بزارم پست ثابت وبلاگمون....دسبوس همتونم

نقاشی عزیزترین داداشم هانی                        اینم بهترین نقاشی که تابحال کشیدم......شمع هانی

   

اینم نقاشیهای آجی لیدا "ملکه برفی" 

        

    

   

اینم نقاشیهای آجی ساجده

اینم نقاشی های آجی فضیلت

اینم نقاشی داداش احسان

 

اینم نقاشی داداش عرفان 

 

اینم نقاشی آجی ثنا

نقاشی آجی مریم به آدرس وب www.maryamalone.avablog.ir

 

نقاشی آجی مریم به آدرس وب www.benimhikayem.avablog.ir



نظرات شما عزیزان:

استقلال
ساعت23:53---1 شهريور 1398
دروووووووووووووووووووووود
پاسخ:سلام مرسی عزیز


erfan
ساعت21:35---9 دی 1397
ساجده بانو این لج کرده..بچم قهر کرده و همه چی رو پاکیده..حرفی برا گفتن ندارم

ساجده
ساعت15:12---5 آذر 1397
سلام دوستان خوبین همگی خوش میگذره؟

erfan
ساعت0:27---18 بهمن 1396
سلامی مجدد..
امشب منو احسان نشستیم اینجا پای وبت تا یه حالی ازت بگیریم .شاید احسان خودشو زده به کوچه علی چپ ولی من خوب میشناسمش منتظره ازت خبری بگیره.
خو برادر من آنلاین شو و یه جواب بده دیگه.فردا دانشگاه دیر برسیم اساتید یقمونو می گیرن


erfan
ساعت15:04---17 بهمن 1396
سلام داداش یوسف.. امیدوارم هرجا باشی خوب باشی .
نگی فراموشت کردیما.. نه
فقط سرمون شلوغه یکم..دانشگاه و کار.
به وبت سر می زنیم. هواتو از این ور داریم. یا حق


دختر کاراته کار
ساعت15:19---21 مرداد 1396
سلام بر داداش یوسف خودم وب جدیدمو زدم اینم ادرسش http://1344566.blogfa.com/ با اسم خاطرات دختر کاراته کار لینکم کن مرسی راستی وب قبلیمم سر جاشه
پاسخ:سلام سلام ...ماشاالله هزار ماشاالله به این روحیه ورزشکاریت و این انرژی مثبت که داری ...مرسی فاطیمه باجئم ..حتما همین الان لینکت میکنم و سر میزنم وبت ...مرسی خوشحالم کردی...ایشاالله همیشه توی زندگیت و رشته ورزشی ات موفق و سربلند باشی و بری مسابقات کاراته بین المللی و با مدال طلا برگردی...منتها قبل از مسابقات حتما بهم خبر بده تا از تلویزیون یا ماهواره شبکه ای رو که مسابقاتت رو نشون میده بتونم مسابقه ات رو بطور زنده ببینمت...مرسی از کامنتت...بازم سربزنیآآآ


دختر کاراته کار
ساعت16:01---16 مرداد 1396
سلام اقا یوسف خوبی خوشی اپم داداشggwt

دختر کاراته کار
ساعت19:50---7 مرداد 1396
اپم[ناراحت][ناراحت]

دختر کاراته کار
ساعت14:25---4 مرداد 1396
سلام اقا یوسف اپممممممممم

دختر کاراته کار
ساعت22:22---3 مرداد 1396
دادا ادامه مطلب کنار کامنت به انگلیسی نوشته شده
پاسخ:یه حدسی زدم اون باشه ولی امتحانش نکردم


دختر کاراته کار
ساعت11:10---1 مرداد 1396
یوسف شبیه پروفسوری به خدا راس میگم خخخخخخخخ
پاسخ:سلام...باشه


دختر کاراته کار
ساعت0:00---1 مرداد 1396
یوسف رمز رو بفرست دیگه کجا موندی من رفتم لالا کنم تو هم لالا کن اما اول بفرست بعد

دختر کاراته کار
ساعت23:46---31 تير 1396
کجا بهم رمز دادی برام بفرست ....یه چیز بگم بابام سنش از تو کمتره فکر کنم دیگه پیر مرد شدی ....یوسی من 13 سالمه تو شهریور میرم تو 14 پیرم کردی تو ......متاسفانه من خیلی وقته دیگه وارد تلگرام نمیشم
پاسخ:پیر مرد عمه ته خخخخخخ...حالا بزار عکسامو ببینی اونوخ میبینی که خودت جوونتر هستی یا من...رمزو برات همین الان خصوصی مینویسم توی وبت...نظر یادت نره....


دختر کاراته کار
ساعت23:36---31 تير 1396
داداش بالای وب یه عکس گذاشتس عکس خودته که گذاشتی یا نه
پاسخ:نه عکسامو توی وبم بخش (هفت ستاره آسمونی )گذاشتم که بنظرم رمزشم بهت دادم و دیدی کل عکسامو


دختر کاراته کار
ساعت23:33---31 تير 1396
وا منم اینا رو زدم پس چرا نیومد خاک به سرم
پاسخ:خدا نکنه دختر ...تو که خیلی باهوشی ..پس اینجوری نگو خاهشا


دختر کاراته کار
ساعت23:14---31 تير 1396
مرسی داداش حالا نام کاربری چی زدی که اومد مرسی داداش زحمت کشیدی واقعا ممنونم یه چیز بگم تو چند سالته اصلا تو این مدت کجا بودی چرا خبری ازت نبود
پاسخ:سلام ....نام کاربری رو نزدم فقط به آخر آدرس این وبت vorod/ رو اضافی کردم و صفحه ورودی لوکس بلاگ مدیریت وبت اومد و رمز ورود رو زدم و وارد وبسایتت شدم و حذفش کردم به همین راحتی...سنم خیلی زیاده الان میام وبت خصوصی برات مینویسم ...مرسی


دختر کاراته کار
ساعت19:36---31 تير 1396
خوب حالا چیکار کنم اینم ادرس وب:http://www.fatemehkarate820605.mahtarin.com/
پاسخ:سلام سلام آبجی ورزشکار گلم.این شد آدرس دقیق وبلاگ آفرین...خیالت راحت باشه همین الان رفتم مدیریت وبت و از سمت راست از پایین گزینه حذف وب سایت رو زدم و با دادن رمز عبور وبت که بهم داده بودی٬براحتی حذفش کردم...اگه الان آدرس همین سایتت رو توی گوگل بزنی بهت میگه که وبلاگی به این آدرس پیدا نشد..چون حذفش کردم...مرسی


دختر کاراته کار
ساعت0:42---30 تير 1396
سلام داداش یوسف یه مشکلی برام پیش اومده راستش من تو لوکس بلاگ یه وب زدم الانم میخوام پاکش کنم ولی نمیشه بلد نیستم من ادرس میدم اگه برات زحمتی نیست پاکش کن نام کاربریم fatemeh.karate.820605 رمز عبورم 123456 اگه تونستی کمکم کن
پاسخ:سلام سلام من هر چقدر نام کاربری رو میزنم میگه اشتباهه..بازم سعی میکنم ولی خیلی راحته میری مدیریت وبت و سمت راست نوشته حذف وبلاگ و انتخابش میکنی و پاک میشه...حالا اگه تونستم برم مدیریت این وبت حتما پاکش میکنم نتونستم اون کاری رو که گفتم انجامش بده ی اینکه آدرس درستش رو بهم بگو تا خودم پاکش کنم
پاسخ:کلا آدرس یا نام کاربری ات رو اشتباه نوشتی برام...هر چقدر میزنم میگه اشتباهه


مهرزاد
ساعت22:20---24 تير 1396
سلام ادرس نذاشتی ولی پیدات کردم
پاسخ یوسف؛سلام سلام خوبی مهرزاد؟ نه پس بیا و پیدا نکن.خخخ هههه مثل اینکه اول تو اومده بودی وبم و کامنت داده بودیآآآ...و اسم کامل وبم رو برات نوشته بودم که هر وخ اونو سرچ کنی همون اول صفحه نشون میده...به همین راحتی... خوشحالم کردی که دوباره سر زدی بهم...مرسی..وخ کردی بازم سر بزن مرسی فعلا یا علی


دختر کاراته کار
ساعت15:08---23 خرداد 1396
داداش کدوم مسابقه
پاسخ:سلام..خب خودت گفتی دارم تمرین میکنم برا مسابقات و اینکه گفتی میریم اردو با رفیقامون...حالا من نمیدونم که این وسط مسابقه برگذار کردین یانه...بازم مرسی که زحمت کشیدی و اومدی کامنت نوشتی برام


دختر کاراته کار
ساعت11:41---22 خرداد 1396
یالله گارداش یوخسان نه خبر حالن یاخچیدی
پاسخ:سلام سلام ممنونام منیم کاراته کا باجئم...ایشاالله سنینده حالین یاخجی اولای...مرسی ممنونم آبجی ..خوشحالم کردی که بهد از مدت طولانی بهم سر زدی...ممنونم بازم بیا و زود زود بیا ..مرسی...
پاسخ:راسی چه خبر از مسابقات کاراته ات؟؟ایشاالله که موفق به برد حریفات شدی؟؟


استقلال(تاج1324)
ساعت23:17---19 ارديبهشت 1396
سلام داداش یوسف

ببخش من وقت برا آپ میومدم چند تا که کامنتشون رو داشتم خبر آپ میدادم و زود میرفتم

ممنون بابت رمز دیدم عکسات رو ببخش که نمیتونم عکس بزارم جون اصولا عکس نمیگیرم خوش عکس نیستم به اون صورت هم عکس ندارم ان شالله شاید ی روز گرفتم و گذاشتم برات

ممنون بابت تبریک اسیا هم صعود کردیم خوشحال میشم سر بزنی
پاسخ؛ دل بشکنه دیگه درست نمیشه..عکس ات رو هم نگهدار برا خودت
پاسخ:عکس ندیده نیستم


دختر کاراته کار
ساعت17:36---20 اسفند 1395
گارداش هارداسان اله گرک من سنه باش ویرام ادام باجیسنا باش ورماز شاید من اولمیشم
پاسخ:سلام سلام...وخت کنم بخدا انقدر سر میزنم که خودت ازدستم خسته بشی...فقط تا آخر هفته فرصت بده بهم تا کلا بیام وبت رو کامنت بارون کنم...اون کلمه آخر ات رو خواهشا به زبون نیار....خدا نکنه که تو مر....
پاسخ:مرسی کی تمام کامنتی وی تورکی دیلینه یازیپسان....ساغول منیم گول و گوزل باجئم...یاشاسین تورک میلتی میز


دختر کاراته کار
ساعت22:58---16 اسفند 1395
خوب حالا معلوم شد بنده تقصیری تدارم حالا بیا دعوا کنیم اون دفعه فکر کردم من مقصرم
پاسخ یوسف؛سلام ...تقصیر که داری ولی خب چون من ازت بزرگترم کوتاه میام خخخ...یکی از اون تقصیراهم اینه که پرسپولیسی هستی برخلاف میل من که استقلالی ام...وای وای وای خدا عاقبت و آخر ما دوتارو بخیر کنه ...چه جوری میخاهیم با این قضیه کنار بیاییم خدا میدونه....تورو نمیدونم ولی من اصلا برام مهم نیس که طرفدار چه تیمی باشی..‌.فقط انسانیت مهمه که خدارو شکر همه ماها داریم...فعلا تا فردا یا علی ...مرسی که کامنت نوشتی آبجی مهربونم


دختر کاراته کار
ساعت20:41---16 اسفند 1395
سلام داداش یوسف حالا چرا عصبانی تشریف دارین ببخشید این مدت درگیر برنامه های مدرسم بخدا تو عیدم دست از سر ما برنمیدارن ولی خیلی وقته من لینکت کردم من رو به بزرگی خودت عفو کن داداش

پاسخ یوسف ؛سلام فاطیمه باجئم...خوبی؟عصبی که دیگه نگو...آخه دیدم اومدی کامنت همه رو تاییدشون کردی و سه تا آپ هم جدید گذاشتی بخاطر اون خیلی ناراحت شدم...با اینکه مشکل کامنت دادن من از لوکس بلاگ به بلاگفارو میدونستم که کامنت قبلی توضیح دادم بهت....تو منو ببخش که عصبی باهات حرف زدم...خیلی خوشحالم کردی که دوباره سر زدی بهم ...مرسی آبجی گلم


دختر کاراته کار
ساعت20:40---16 اسفند 1395
یوسف نمیدونم چرا نمیشه یه کمکی چیزی
پاسخ یوسف ؛سلام سلام...مرسی که اومدی وب خودت..آهان اینجوری لینکم کردی!!؟که لینکم دیده نمیشه...خخخ من دلیلشو میدونم چرا ثبت نمیشه...مشکل از بلاگفاعه...من وختی وبهای بعضی از رفیقام هم که میرفتم و وبشون بلاگفا بود هر وخ منو لینکم میکردن..لینکم ثبت نمیشد...و منم وختی بهشون کامنت میدادم ٬کامنتم بهشون نمیرسید البته مشکل این کامنت دادنم رو حل کردم .فهمیدم که آدرس وبم رو حتی ایمیل ام رو که همراه کامنت ثبت اش میکنم٬کامنتم ثبت میشه ولی برا طرف مقابلم نشون داده نمیشه و به دستش نمیرسه...مثل اون دوتا کامنت قبلی که بهتون دادم و هیچوخ تو کامنت منو ندیدی که بتونی تاییدش کنی...تنها راش اینه که فقط اسم و کامنت بنویسم بدون آدرس وبم..مرسی که زحمت کشیدی برام کامنت نوشتی ...خیلی از آشناییت هم خوشحال شدم باجئم


دختر کاراته کار
ساعت12:35---13 اسفند 1395
لینکی داداشی لینکم کن
پاسخ یوسف ؛سلام سلام سلام ممنونم که وبلاگت رو نوشتی برام و مرسی از لینک کردنم...منم با افتخار لینکت میکنم آبجی کاراته کارم...و خیلی خیلی خوشحالم کردی که دوباره سر زدی بهم..از اینکه اهل مشگین شهر هستی خیلی خوشحالم بنظرم این شهر برا اردبیل هستش دیگه درسته؟! و خوشحالم که همزبون هم هستیم...کلا از اینکه ورزشکار هستی و به ورزش اهمیت میدی ٬خیلی با ارزشه...مرسی الان میام وبت کاراته کار باجئم


ata
ساعت16:52---10 اسفند 1395
خدافظظ
پاسخ یوسف ؛سلام خداحافظی براچی؟؟چرا هر کی میاد وبمون یهویی آدمو شوکه میکنه؟؟از من بدی دیدی؟؟
پاسخ:داداش گلم چرا نگفته بودی که سرطان داری...خدایا خودت داداش عطامو شفاش بده...امیدت به خدا باشه داداش گلم...از شنیدن این بیماریت خیلی ناراحت شدم پسر...ایشاالله خوب میشی داداش عطای دل پاکم


استقلال(تاج1324)
ساعت11:19---10 اسفند 1395
بازممممم سلام داداش

ممنون بابت تبریکت

همه چیزی دست به دست هم میده تا من نتونم خیلی زیاد بیام
پاسخ یوسف ؛سلام سلام سعید عزیزم...خوبی داداش گلم...اشکالی نداره٬هروخ تونستی بیا...مرسی مرسی


atefeh
ساعت20:33---3 اسفند 1395
یوسف ینی دهنت سرویس
اون عکس که 3 تا دختر عروسکی اول پستمه منظورم سه تامون بوده
من که زیاد اهل چیپس و پفک نیستم اون دو تا زیاد میخورن
پاسخ یوسف ؛سلام سلام سلام آبجی عاطفه ام..خوبی دختر مهربون؟؟ کدوم پست ثابت...حالا بزار بیام نیگاه کنم ببینم کدوم پستت رو کامنت گذاشتم...آخه الان جواب میدن؟؟ دو ماه بیشتره که برات کامنت دادم...راسی 24 بهمن تولدت مبارک آبجی عاطفه...من تازه پست تولدت رو دیدم...16سالگیت مبارک دختر..1000ساله بشی ایشاالله...به سلامتی ایشاالله..مرسی از کامنت خوشگل ات


دختر کاراته کار
ساعت14:53---3 اسفند 1395
سلام بر داداش یوسف وبت عالیه اما یه سوال پدر اجی ساجده کی فوت کردن
پاسخ یوسف ؛سلام سلام دختر کاراته کار...امیدوارم حالتون خوب باشه...پدر آجی ساجده دو روز قبل از اینکه اون پست شهادت رو بزارم شهید شدن شایدم یکی دو روز زودتر...12بهمن یا زودتر...روحش شاد...راسی ببخش دیر جواب دادم آخه دیشب اصلا نت نیومدم...اگه خودتونو معرفی میکردید بهتر هم میشد...بنظرم آشنا باشید و قبلا اومده باشید وبلاگمون...مرسی از کامنتت آبجی کاراته کارم
پاسخ یوسف ؛راسی اگه وبلاگ داری آدرس بده تا منم بیام وبلاگت


استقلال(تاج1324)
ساعت11:36---29 بهمن 1395
سلامممممممم داداش آپممممممم
پاسخ یوسف ؛سلام چشم الان میام عزیز...مرسی...برد استقلال رو تبریک عرض میکنم بهت


کودک درون من، اکتیو تشریف داره
ساعت16:20---26 بهمن 1395
وقتی آدرس نمیذاری چطور بیام وبت؟
آدرستو از وب استقلالی پیدا کردم
سلام داداش یوسف فکر کردم دیگه دنیای مجازی رو فراموش کردی خوشحالم میبینمت
پاسخ یوسف ؛سلام ..اولا آدرس وب رو یه بار میدن...که تو خودت از لینکات حذفش کردی انداختی دور...دوما اگه توی گوگل بزنی یوسف خوش شانس ترین پسر دنیا ..برات میاورد...حالا شاید من فراموش کنم..تو چرا نمیومدی وبم...لااقل کامنت برام میدادی اونوخ میدیدی که جوابی ازم میرسه یا نه...اون لینک منم وردار...دل وختی بشکنه دیگه شکسته...همینجوری راحتم... میام وبت و کامنتم مینویسم برات


استقلال(تاج1324)
ساعت10:41---25 بهمن 1395
سلامممم داداش یوسف آپمممممممم
پاسخ یوسف ؛سلام سلام سلام داداش سعید تاج استقلالی عزیزم ...بالاخره آپ کردی...اومدم چشم مرسی مرسی


♠Ȓἔẏђᾄᾗἔ♠
ساعت10:55---24 بهمن 1395
راستی استقلالی یا پرسپولیس؟؟
پاسخ یوسف ؛سلام مننننننننننننن ....از اول به آخر میگم ... بارسلونا--تیراختور سازی--استقلال ... و فقط و فقط عاشق اون تیمی که جوانمردانه بازی میکنه


♠Ȓἔẏђᾄᾗἔ♠
ساعت10:54---24 بهمن 1395
سلااام سلااام داداشم؟خوبی؟داداشم ببخشید یکم دیر جوابتو دادم چون لب تابم ویندوز پرونده بود اره داداش نازنین ایرانیه...سیجلم ک عشق منه
راستی هروقت وقت کردی سر بزن میخوام البوم تونل و تراپی و پیر شدیم ولی بزرگ نه رو بزارم
پاسخ. یوسف ؛سلام ریحانه باجئم...خوبی دختر گل؟ بخشش چرا ..خواهش میکنم...آهان ایرانیه پس....مرسی که سر میزنی آبجی جونم...باشه منم میام سر میزنم...وظیفمه که سر بزنم...حتما نیگاه میکنم...امیدوارم همیشه حالت خوب باشه و زود به زود آپ کنی...بازم ممنونم آبجی ریحانه ام


maryam
ساعت23:36---23 بهمن 1395
سلام ب ما حقیر هم سری بزن
پاسخ یوسف ؛سلام سلام آبجی مریم مهربونم...حقیر چیه ٬ شما سرور ما هستی..عزیزی به مولا...رو چشم همین الان میام وبت آبجی گلم...مرسی ازت که اومدی سر زدی
پاسخ یوسف ؛سلامی مجدد مریم جان...بخدا یه ساعت بیشتره که اومدم وبت و چون با گوشی میام اون صفحه اول ورودی وبت مزاحم میشه تا نتونم کامنتات رو باز کنم و کامنت برات بنویسم...اون سری هم که با لپ تاپ میومدم همین مشکل رو داشتم.... ولی همینجا برات نظرمو مینویسم...خیلی خوشحالم که آبجی مریم تنهای من٬عاشق شده...از ته قلبم برات دعا میکنم تا بهش برسی....ایشاالله که بهش میرسی و اگه رسیدی بهش بهم خبر خوشحالیتو بده تا منم خوشحال شم....مرسی مریم باجئم


استقلال(تاج1324)
ساعت21:06---23 بهمن 1395
سلام مرسی داداش یوسف که سرزدی
و تبریک گفتی بهم
پاسخ یوسف ؛سلام سلام سلام داداش سعید عزیزم...مرسی خدارو شکر که اومدی...وای این گوشی خیلی چیز بدیه تا میایی جواب کامنت بدی میزنی پاسخ خودش خود بخود کامنت رو پاکش میکنه...کامنتت پاک شد ولی من دوباره خودم نوشتم امیدوارم درست نوشته باشم...الانم میام وبت..مرسی از کامنتت داداشی


♠Ȓἔẏђᾄᾗἔ♠
ساعت22:40---7 بهمن 1395
سلام داداشم...خوبی؟؟....داداش آپم وقت کردی سر بزن
پاسخ یوسف ؛ سلام ریحانه باجیم..چشم حتما میام...مرسی عزیز


♠Ȓἔẏђᾄᾗἔ♠
ساعت11:35---6 بهمن 1395
سلاام داداشم مرسیی که اومدی منم لینکت کردم
پاسخ یوسف ؛سلام سلام ریحانه باجی....مرسی من ازت ممنونم که سر میزنی...حالا سر فرصت میام دوتا وبت...


♠Ȓἔẏђᾄᾗἔ♠
ساعت11:41---5 بهمن 1395
سلاام داداشم عاپم
راستی داداش وب جدید زدم یه نگاه بنداز
www.zakharbazii.avablog.ir

پاسخ یوسف ؛سلام سلام باشه الان میام نیگاه میکنم...خیلی خوشحال شدم مرسی...ممنونم


♠Ȓἔẏђᾄᾗἔ♠
ساعت21:18---28 دی 1395
اشکال نداره داداشتم شرمندگی واسه چی فدا سرت دو تا نقاشی ک چیزی نیست
خیلی هم خوشحال میشم از این به بعد هروقت تونستی سر بزنی بهم داداشم منتظرتم
پاسخ یوسف ؛سلام سلام آبجی ریحانه ام..مرسی از کامنتت...ایشاالله میام سر میزنم و سر فرصت نقاشی هم برات میکشم..یه دنیا ممنون که به یادمی آبجی


♠Ȓἔẏђᾄᾗἔ♠
ساعت21:02---26 دی 1395
سلام داداشخوبی؟
یه سر به وب منم بزن خوشحال میشم
یادت نره بیایا خیلی وقته اصن سر نزدی
پاسخ یوسف ؛سلام آبجی ریحانه مهربونم..خوبی؟ مرسی که سر زدی سورپرایز شدم بخدا..مرسی ..اومدم وبت و کامنت نوشتم و توضیح دادم که برا چی این همه مدت نتونستم سر بزنم...ایشاالله این سری همش بهت سر میزنم


استقلال(تاج1324)
ساعت10:20---26 آذر 1395
سلامم داداش

خوب کاری کردی ببخش برا چی

فوتباله دیگه برد و باخت داره بازی برگشت جبرانش میکنیم نگران نباش

آپم بازم
پاسخ یوسف:سلام داداش سعید عزیزم خوبی داداشی ؟ منو ببخش که دیر جواب برات نوشتم دلیلشم نوشتم برا چی دیر سر زدم...خیلی عزیزی برام پسرمرسی که سر میزنی...ایشاالله تیم مشترکمون استقلال همین لیگ قهرمان میشه... خیلی دوستدارم سعید استقلالی مهربونم


استقلال(تاج1324)
ساعت18:52---19 آذر 1395
سلامممممممم داداش

من 22 سالمه

برد تبریک میگم بهت

آپم بیا
پاسخ یوسف:سلام سلام سلام داداش سعید مهربونم...خوبی داداشی؟ ممنونم که به سوالم پاسخ دادی...از تبریک گفتنت یه دنیا ممنونم.. ولی هم استقلال و هم تراختور دو تیم محبوب من بودن...اصلا دلم نمیخاست که هیچکدومشون امتیاز از دست بدن..ولی تراختور چون همشهری و همزبون و تعصب من بودن یه نمه تراختور رو دعا کردم ببره...خدا کنه که طرفدارای استقلال منو ببخشن مخصوصا تو داداش عزیزم که طرفدار واقعیش هستی...خب الان میام وبت داداش...مرسی از کامنتت خوشحالم کردی


استقلال(تاج1324)
ساعت20:50---11 آذر 1395
سلامممم داداش

نیومدی ولی باز اومدم آپممممممم
پاسخ:سلام داداش سعید ...خب اون پست جدیدم رو بخون تا بدونی براچی نمیتونم تند تند سر بزنم.. مرسی که سرمیزنی مرسی


فاطمه
ساعت19:00---8 آذر 1395
سلاااااااااااااااااااااااااااا ااام
شوما عادت داری تو هر کامنت سلام کنی ؟
عادت باحالیه

پاسخ یوسف:سلام سلام سلام ...سلام که سلامتی میاره ...تازه هر چقدر بیشتر سلام بدیم بیشتر سلامت میشیم....ههههههههه آره عادت به چیزای خوب واقعا خیلی خوبه....مرسی که به وب خودت سر میزنی فاطیمه باجی


استقلال(تاج1324)
ساعت16:58---3 آذر 1395
سلامممممم داداش یوسف

آپیدمم بیـــــــــــــــــــــــآ
پاسخ یوسف:سلام سلام داش سعید گلم...اومدم پسر.. مرسی


استقلال(تاج1324)
ساعت14:12---1 آذر 1395
سلاممممممممم مرسی یوسف سر میزنیییی
پاسخ یوسف:سلام داداش سعید...خب از تو یاد گرفتم دیگه... وظیفمه پسر خوب....مرسی مرسی... ولی من نمی دونم اول آخر باید جواب کامنتامو توی خودت باید بدی...


استقلال(تاج1324)
ساعت21:12---28 آبان 1395
سلامممممم داداشی

من زود رفتم کامنتت رو ندیدم الانم که آنلاین نیستی

بیا سر بزن آپممممم
پاسخ یوسف:سلام سلام سعید جان عزیز.. خوبی داداشی ؟ ببخش این دوروزه نبودم که بیام وبت... الان اومدم ... تو همیشه زود میری و کامنتم رو نمیبینی ..ههههههه عیبی یوخدی بعدا اگه آنلاین بودم نیومدی من میدونم و تو ..... همین الان میام وبت ..مرسی از اینکه سر میزنی بهم ....مرسی مرسی مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 6 فروردين 1395برچسب:پست ثابت ,

|
 






نقاشی
شمع آریا،آرین،ملیکا و ملینا

 

یوسف

 

 

 

غیبت هانی
هانی و 4 خرداد«هانیسف»
نقاشیهای طبیعی دوستداشتنی و فوق زیبا که لیدا برامون کشیده
به احترام رفیقای خوب وبلاگمون
شهادت پدر ساجده باجئم
سلام به همه رفیقای عزیزم
کیمیا
تولد یه آشنا به اسم زهرا
نقاشی آجی لیدا
نقاشی آجی مریم
تابلو نقاشی زیبای آجی مریم
نقاشیهای خوشگل و زیبا از آجی ساجده
خراب شدن مودم و تموم شدن شارژ نت ام
نقاشی های ثنا خانوم و داداش عرفان
نقاشی احسان
نقاشی های آجی ساجده و آجی فضیلت
جواب سوال سپهرداد
یوسف
سه کلام از زندگی
عید فطر برتمامی شیعیان جهان مبارک
نظر هانی در مورد زبان انگلیسی
یادگیری زبان اسپانیایی و یوسف
هانی هم گفت پیامهای خوش آمد گویی رو حذف اش کن
عكسهاي ديده نشده از سامي يوسف.... برا داداشام احسان و عرفان و هانی و بقیه دوستان
تقدیم به احسان و عرفان عزیز
افشین نوری همکلاسی اول دبیرستانم
رویای ناتمام 14 ساله یوسف
برا داداش احسان
نقاشیهای جدید لیدای عزیز و گلم
نقاشی آجی گلم لیدا
تولد آجی نسا و تولد آجی ندا مبارک ---نقاشیهای تولد ملینا ملیکا و نسا و ندا
تولد ملیکا و ملینا دو خواهر دوقلو
تولد عزیزترین رفیقم
نقاشی ملیکا و تولد آبجی لیلام و قهرمانی استقلال خوزستان
بهینه سازی نقاشی یوسف توسط عزیزترین داداش اش هانی
نقاشی برا عزیزترین رفیقام.... و اینم مرحله اول و دوم نقاشیها
سلام به همه دوستام
برا هانی عزیزم
yousef غریبه تنهای تنها
برا هانی
نقاشی عزیزترین داداشام و آجی هام......پست ثابت وبلاگ
نقاشی
اتفاقات یک ساعت قبل و یک ساعت بعد سال تحویل 95
راز سال نو
این نقاشی ام برا آجی ملینای عزیز و مهربونم
داداش هانی کجا موندی پس؟؟؟
نقاشی پروفایلم به افتخار هانی و رفیقای عزیزمون ملیکا،ملینا،سارا،زاگرس،آریا،آرین
برا آجی ملیکای عزیز
7 ستاره آسمونی
شمع آریا،آرین،ملیکا و ملینا

 

خاطرات دختر کاراته کار
دختر کاراته کار
وب دوم ریحانه جون
داداش عطاء
استقلال(تاج1324) سعید جان
عاطفه
رضوان
رها جون
کودک درون ، من اکتیو تشریف داره
روانشناسی رنگها
کیمیا "همشهری کرجی ام" تکواندوکار افتخار آفرین تاریخ المپیک
مریم
آجی ثنا " همشهری خوبم"
هواداران استقلال
ماکان و ماهان"دوقلوهای نابودگر"
asma
alma
داداش احسان "همشهری عزیزم"
✿reyhane✿
پرنسس پاییزی
مهدیس
آقای نویسنده نوجوان"علیرضا قلعه خندابی"
لیدا خانوم طراح و نقاش عزیز
رها
میس السا "وبلاگ منجمد یخی آجی ستایش گلم"
آجی نسا " قلب کوکی"
خاطره های ندا "دختر رویایی"
maryam خانوم یه دختر تنها " هر کی خدارو داره تنها نیست دختر"
رویای دخترونه ملینا یه آجی بی همتا
وبلاگ شاد آجی فاطمه ...یه آجی همزبون
رویای دخترونه من "ملینا" عزیزترین دختر دنیا
پرنسس ملیکا ، عزیزترین آجی من
داداش عزیز خودم ( پسران زیبا هانی هانتد شاهزاده تاریکی)
حمل ارسال خرید ماینر از چین
حمل و نقل هوایی چین
قلاده اموزشی شوک دار

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 30
بازدید کل : 7780
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 1031
تعداد آنلاین : 1